مجنونِ لیلی ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

مجنونِ لیلی ...

           گفت: ای مجنون شیدا چیست این؟

                                            می نویسی نامه بهر کیست این؟

                                                                      گفت : مشق نام لیلی می کنم!

خاطرخود را تسلی می کنم!

             چون میسر نیست بر من  کام او!

                                        با نامش عشق بازی می کنم!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

تنهاترازهمیشه
ساعت10:14---28 مهر 1391
شب شکست،پیمان شکست،عهدی شکست،قلبی شکست،ازشکست هرشکستی آهی بردلم شکست¤¤¤¤¤وب زیبایی داری اگه تمایل داشتی بمنم سربزن¤¤¤¤¤

باتوولي تنها
ساعت19:07---27 مهر 1391
عشقه من باش تا نميرم

آخه من بي تو ميميرم

نرو تا تنها نمونم بي تو با بغضه شبونم

عزيزم عشقه مني تو

مثله مجنون پره دردي

گريه هايه آسمونم ميگه تو بر نمي گردي

دلم از بس گله داره

روز هارو هي ميشماره

خدا جون كاري بكن تا

بمونه پيشم دوباره

گلكم با من بمون تا بتونم دووم بيارم

آخه ميدوني عزيزم بي تو من طاقت ندارم.



ژيلا
ساعت15:58---26 مهر 1391
من از بازی نور در وادی بی قلب ظلمت ها نمی ترسم
من از حرف جدایی ها
مرگ آشنایی ها
من از میلاد تلخ بی وفایی ها می ترسم


اجی محدثه
ساعت9:07---26 مهر 1391
سلام ممنون که خبر دادی عید توهم مبارک اجیه گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, ] [ 20:19 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]